Aanpak ondernemers

Miraculous Virtual Assistance geeft je een zorgeloos gevoel in je eigen onderneming en daardoor meer ruimte voor groei

Als je al die regeldingen van je bedrijf, de administratie, de online systemen, de eindeloze stroom e-mails uitbesteedt, wil je er 100% zeker van zijn dat het goed gebeurt. Of liever nog: je wilt dat het beter gaat dan als je er zelf voor zou zorgen. Anders kan je het net zo goed zelf doen. Op deze pagina staat wat je van mij kunt verwachten.

Als ik (Miraculous) je ondersteun kun je de volgende resultaten verwachten:

Tijdwinst. Jij hoeft je niet langer bezig te houden met je administratie. Je hoeft je niet te verdiepen in hoe dat online systeem nu precies werkt en of je het wel optimaal gebruikt. Je hoeft niet dubbel te checken of je nieuwsbrief correct is opgemaakt en geschreven.

Meer plezier in je werk. Je kunt je bezig houden met de dingen waarvoor jij je onderneming bent gestart: inhoudelijk werk met en voor je klanten. Je wordt niet meer afgeleid doordat je nog een nieuwsbrief moet klaarzetten in het autorespondsysteem. Je bent geen aandacht kwijt aan het regelen van een webinar.

Je ontdekt dat er een weldadige rust over je komt. Je hoeft je niet eens meer te verdiepen in hoe een online systeem werkt. Er is geen paniek meer over een groeiend to-do-lijstje, want het meeste daarvan is niet langer jouw taak. Je voelt je gesteund door iemand die je bedrijf van binnenuit kent, met wie je zelfs kunt sparren over een goede planning of zelfs een goede titel voor je dienst.

Een professionele uitstraling. Hoe klinkt dat als je kunt zeggen: oh, dat doet mijn assistant wel? En dat is natuurlijk meer dan alleen een gevoel, het stelt jouw klanten ook gerust, zodat die weer sneller klant bij jou worden.

Meer omzet. Natuurlijk levert al die tijdswinst en plezier in je werk ook meer omzet op. Je hebt meer tijd voor je klanten en meer tijd om diensten te ontwikkelen en aan te bieden.

Waarom ik je dolgraag werk uit handen neem

Ik kan me eigenlijk niets leukers voorstellen dan al die klussen te doen, waar jij zo tegenop ziet:

  • Ik houd er van om vanuit chaos een ordentelijk systeem neer te zetten, waar jij mee uit de voeten kunt.
  • Ik doe niets liever dan me verdiepen in een nieuw online systeem dat jou nog beter helpt tot in alle technische details.
  • Ik vind het nu eenmaal prettig om jou te ondersteunen met mijn brede kennis van diverse systemen, zodat jij kunt profiteren van mijn kunde.
  • Het is voor mij een kick als jouw werk tot in de puntjes verzorgd is. Misschien irriteert het mij nog wel meer dan jou als iets niet goed loopt.
  • Nog leuker is het om net zo lang te puzzelen tot ik online-systemen door en door begrijp, zodat ook ik er tijdswinst mee haal, wat jou uiteindelijk ook weer tijd en geld bespaart. Natuurlijk in mijn eigen tijd, niet die van jou…
  • Eigenlijk ben ik een vreselijke perfectionist. Alles moet kloppen. De aanhef in een e-mail, de planning van wat er allemaal moet gebeuren voordat jij een training kunt geven of de facturering van je klanten.
  • Ik houd er nu eenmaal van om mensen te helpen. Mijn hele leven al. En helemaal wil ik van jou horen dat je nu eindelijk tijd en rust hebt om jouw bedrijf inhoudelijk goed te laten draaien.

Mijn werkwijze

Ik neem je zo veel uit handen als jij wilt. Jij bepaalt. Je kunt voorzichtig starten met eens een nieuwsbrief klaar laten zetten in de autoresponder. Dat stap voor stap uitbreiden met andere online systemen, en uiteindelijk zelfs je (meeste) e-mail laten beantwoorden door mij. Of je legt in één klap alles bij mij neer. Net wat je wilt en wat goed voelt voor jou.

Ik ben flexibel, maar binnen grenzen. Ik werk overdag, maar soms ook ’s avonds, net hoe het mij uitkomt. Maar ik ben niet 24 uur per dag beschikbaar. Als het mogelijk is vooruit te plannen, dan plannen we vooruit. Een spoedklus tussendoor kan soms, maar soms ook niet.

Ik denk met je mee. Ik weet precies wat er mogelijk is binnen diverse online-systemen en adviseer je bijvoorbeeld welk systeem het beste bij jou en je situatie past. En wil je iets anders? Dan ga ik op zoek. Ik geef suggesties over hoe je de administratie het beste kunt inrichten en ik voer dat ook uit. Of we sparren over de titel van een online training.

Ik denk vooruit. Ik houd in de gaten wat jouw plannen zijn, welke diensten jij aanbiedt of welke klanten bij je aankloppen. Dan gaat mijn hoofd automatisch scannen: zijn die e-mails al ingepland, moet er nog een locatie komen, staat de link naar de betaling wel goed?

Ik blijf me verdiepen in de nieuwste technologische hulpmiddelen. Het is haast een hobby van me om precies te weten wat er op de markt is. En om hulpmiddelen uit te testen zodat ik jou altijd van advies kan dienen.

Wat mij uniek maakt

Er zijn natuurlijk meer Virtual Assistants. Wat mij uniek maakt is dat ik behulpzaamheid combineer met technisch inzicht. Ik doe niets liever dan jou helpen. En ik heb binnen de kortste keren de techniek uitstekend onder de knie.

Dus kom maar op met die autoresponder die jij gebruikt maar waar je elke keer in vastloopt, je wens om een teleseminar te organiseren, of je vraag naar de mogelijkheid om je programma’s online aan te bieden. Ik zorg ervoor dat jij er geen omkijken naar hebt en dat alles vanzelf loopt.

En ja, natuurlijk vind ik het prettig om te horen dat je het geweldig vindt dat ik je zoveel vervelende klussen uit handen neem (want dat hoor ik regelmatig). Maar daar doe ik het niet voor. Het gaat mij erom dat jij de ruimte en rust voelt om je bezig te houden met wat jij het liefste doet: je kennis en ervaringen doorgeven aan jouw klanten.

Hoe mooi kan het zijn? Jij doet wat je het liefste doet en ik doe wat ík het liefste doe.

Wil je weten wat ik allemaal voor je kan doen? Neem geheel vrijblijvend contact met me op.