Aanpak va’s

Miraculous Virtual Assistance leert jou precies en in korte tijd hoe al die online systemen werken

Oké, je hebt het besluit genomen: je gaat niet langer zelf prutsen, je zoekt hulp, échte hulp om die online systemen te leren kennen. Maar dan wil je er wel zeker van zijn dat degene die jou dat leert, er veel meer van afweet dan jij én dat die persoon die kennis goed kan overbrengen. Hieronder krijg zie je wat je van mij kunt verwachten.

Onder mijn begeleiding kun je het volgende verwachten:

Tijdwinst. Je leert in korte tijd de ins en outs van precies die systemen waar jij meer over wilt weten. Je hoeft niet zelf op zoek te gaan naar de tips en trucs. Dat scheelt tijd. En je zit ook nooit meer te prutsen met foutmeldingen, onderdelen die niet werken of niet goed genoeg zijn.

Meer plezier in je werk. Het voelt ook gewoon fijn om de systemen goed in de vingers te hebben. Je doet fluitend je werk. Het is alsof je in een rolls royce zit in plaats van in een fiatje.

Tevreden klanten. Want jij kent die online systemen zo door en door dat je ze heel veel werk uit handen kunt nemen. Jij kunt je eigen klanten adviseren over wat het beste bij hen past en in korte tijd heb jij je taak voor elkaar. Dus je kunt meer doen voor je klant.

Meer omzet. En ja, dat leidt vast en zeker tot meer omzet. Tevreden klanten zijn je beste reclame. Bovendien kun je meer klanten bedienen als je sneller klaar bent met je werkzaamheden.

Top Virtual Assistant. Zeg nou eerlijk: hoe fijn zou het zijn als je klant helemaal onder de indruk is van jouw expertise en jou liefst alleen maar meer inhuurt? Want jij bent een top-VA. Jij kunt je onderscheiden van al die andere VA’s die niet al die kennis hebben die jij hebt. En wie weet, ga je dan ook topprijzen vragen…

Waarom ik je dolgraag leer hoe jij je werk als VA beter kunt doen

Eigenlijk omdat ik het zo zonde vind als jouw werk niet goed genoeg is.

Ik zie namelijk best vaak werk van collega VA’s waarvan ik denk: dat kan beter. Soms gaat het om kleine dingen: dan werkt een link niet goed in een nieuwsbrief, of de foto zit tegen de tekst aangeplakt. Soms gaat het om grotere dingen: de verkeerde mail wordt gestuurd of …

En in al die gevallen is de fout te voorkomen als je de systemen door en door kent. Dan maakt je namelijk vrijwel geen fouten meer. Daarom vind ik het zonde. Want ik gun het iedere VA om vlekkeloos en zonder moeite werk af te leveren.

Hoe ik dat weet? Omdat ik het zo leuk vindt om zo’n systeem tot in de kleinste details te leren kennen. Ik ga er echt voor zitten, net zolang tot ik begrijp welke knop waartoe dient en in welke volgorde je bepaalde handelingen het beste kunt uitvoeren. Bij elk nieuw systeem dat ik tegenkom.

Ik houd mijn kennis haast vanzelf up to date. Regelmatig struin ik internet af om te zien of er nog nieuwe hulpmiddelen zijn die nog beter werken. Het is haast een hobby van me.

En nog iets: ik vind het niets om al die kennis alleen maar voor mezelf te houden. Van nature deel ik die kennis, zodat elke VA ermee uit de voeten kan. Want ik snap best dat niet iedereen het leuk vindt om zo’n systeem helemaal uit te diepen.

Mijn werkwijze

Ik ga uit van jouw vraag. Jij geeft aan met welk systeem of welk hulpmiddel je werkt en waar je vastloopt. Je krijgt precies datgene waar je behoefte aan hebt. Dus geen samengesteld ‘pakket’ waarvan slechts een deel je nieuwe kennis oplevert.

Waarom ik?

Ik ben zelf VA en dat is heel handig, kan ik je wel vertellen. Bij mij dus geen theoretische cursus over de achtergronden van een online tool, geen lange uitweidingen over wat misschien ooit een keer mogelijk is, maar praktisch advies en praktische workshops, precies aansluitend bij jouw werk en jouw vragen.

En ja, natuurlijk, ik ken al die systemen, gebruik ze zelf al ruime tijd. Anders zou ik je niets kunnen leren.

Dan nog iets: ik begeleid al jaren lang collega’s en andere VA’s. Ik ben gewend om ze wegwijs te maken in de verschillende systemen, ik maak stap-voor-stap handleidingen die helpen in tijden van nood en ik train via skype en workshops. En altijd hoor ik weer: wat leg je dat prettig uit.

Wil jij weten wat voor begeleiding ik je kan geven? Neem geheel vrijblijvend contact met me op.